کیفیت محدودیت ترافیکی جاده‌ها در آخر هفته
نوشته شده توسط : تیموررضائی شهریور

ترافیکی آخر هفته را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- تردد موتورسیلکت از ساعت ۱۲ چهارشنبه مورخ ۱۲ آذر الی ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴ آذر از محورهای هراز، فیروزکوه، کرج – چالوس، قزوین- رشت، تهران – سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

۵- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آذر از محور هراز ممنوع است.

۶- تردد کلیه تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴، ۱۴ آذر از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

لازم به ذکر است رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند موظفند به نحوی برنامه‌ریزی و تردد کنند که قبل از اجرای ساعت محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنها جلوگیری می‌شود؛ همچنین رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون اعلام می‌شود مجاز به تردد نیستند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

۲- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است.

۳- تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ جمعه  ۱۴ آذر از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از ۱۶کیلومتر جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

۴- تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.

به گزارش دنیای خودرو، با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای ۱۲ الی ۱۴ آذر ماه پلیس راه مقررات ویژه‌ای را در محورهای مواصلاتی کشور اجرا خواهد کرد.

 





:: برچسب‌ها: وظعیت ترافیکی,آخر هفته,پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: